Monday, 21 January 2013

ISTIADAT PERBARISAN DIRAJA DAN PERNGURNIAAN WATIKAH TAULIAH- part 1

JUMAAT 18 jan 2013..

if ada y tak tau lg... meh sy bg tau

sy ke PD untuk sama2 meraikan hari penting abang sy...

hari dia ditauliahkan..

yup..setelah mengharungi pelbagai cabaran... AKHIRNYA....


jumaat aritu, tepat pukul 5.00 ptg ada taklimat ibu bapa & keluarga..

diorg sampaikan apa y PERLU dan apa y TAK perlu dilakukan pada malis penting keesokkan harinya...
oppps lupa lak..majlis ni berlangsung di KOLEJ TENTERA DARAT PD..

kolej ni kolej baru...bersebelahan dengan pusat latihan pengaman malaysia...dan semestinya 
kolej ni mengadap laut..besttttt

 padang kawat betul2 sebelah laut...
cantik sgt view nih....

ni masa baru sampai...

 amik peluang berposing kejap..hahaha


pegawai tentera sedang beli taklimat.. 

 posing lagi..wakaka
almaklumlah..bukan senang nak masuk kolej tentera nih

 kolej baru...semuanya cantikk

ni pulak taklimat khas untuk pegawai kadet y terbaik... pegawai tentera tengah bg briefing tuk majlis "mengadap sembah" YDP agong esoknya...

pegawai kadet terbaik kena bawa ibu bapa mengadap sembah YDP agong...so kena lah tau mcm ner nak kena sembah hormat dan banyak lg lah y diorg kena buat.. pakaian pun ada syarat2 nya... x leh main bedal je...

ok...smbung PART 2...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...